خرید و فروش قارچ گانودرما

گانودرما اصل چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت قهوه گانودرما در ایران کاملا متغیر است. مهم ترین نکته در خرید قهوه فوری گانودرما توجه به اصالت و کیفیت آن است. گانودرما دو نوع است:

  1. گانودرما قرمز یا ریشی: این گونه از گانودرما همان قارچ ریشی اصیل آسیایی است. گانودرما قرمز مرغوب تر است و در بازار جهانی محبوبیت و قیمت بیشتری دارد.
  2. گانودرما زرد یا گانودرما نژاد آمریکایی: بذر این گونه گانودرما در آمریکا اصلاح ژنتیکی شده است به گونه ای که سرعت رشد قارچ هنگام تولید حدود 3 برابر بیشتر از گانودرما قرمز است. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان قارچ، این بذر را انتخاب کنند. چرا که پرورش آن ساده تر است. گانودرما زرد در بازار ارزان تر است.

هنگام خرید قارچ گانودرما باید توجه داشته باشید واریته غالب در بازار ایران واریته زرد گانودرما است که در اصطلاح به آن نژاد آمریکایی گفته می شود. همانطور که اشاره شد بذر این گونه (گانودرما زرد یا گانودرما آمریکایی) در آمریکا اصلاح ژنتیکی شده است و این اصلاح ژنتیکی باعث می شود تا سالندار بتواند مقدار بیشتری محصول برداشت کند. در نتیجه گانودرما زرد نسبت به گونه گانودرما قرمز آسیایی ارزان تر است.

برخلاف بسیاری از همکاران که بر روی نمونه ارزان تر گانودرما یعنی گانودرما زرد یا همان گانودرما آمریکایی فعالیت می کنند، ما طبق تجربه 4 ساله ی خود گونه گانودرما قرمز را ارزشمندتر و در خور مشتریان عزیز دیدیم. گانودرما قرمز یا همان گانودرما اصیل چینی، شناخته شده ترین و محبوب ترین گونه گانودرما لوسیدوم است. این گونه محصولی لوکس تر است و در بازار جهانی محبوبیت بیشتری دارد. البته لازم به ذکر است که هم واریته زرد و هم قرمز هر دو گانودرما لوسیدوم هستند و خواص آن ها فوق العاده است! اما در فروشگاه گانودرم فقط گونه محبوب تر یعنی گانودرما قرمز در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

آیا همه می توانند از گانودرما استفاده کنند؟

همانطور که در ویدیوهای بالا آشاره شد گانودرما یک دمنوش قدرتمند و ایمن برای همه ی افراد است. همانطور که شاهد هستیم امروزه اختلال های اضطرابی و افسردگی به شکل فزاینده ای جامعه ی ایران را فراگرفته است. استرس های کوتاه مدت بد نیستند و همه انسان ها آن را تجربه می کنند. اما زمانی خطرناک است که دردسرهای روزمره و این استرس ها با یکدیگر تجمیع شوند. این همان وضعیت هشدار خطرناک است که جامعه ایرانی با آن روبه روست. یکی از دلایل افزایش اضطراب در جامعه ما این است که ما به مرور زمان آدم های تنهاتری شده ایم.

تنهایی به این دلیل است که افراد از روابطشان آرامش نمی گیرند بلکه اضطراب و تنش می گیرند و در نتیجه روابط را کاهش می دهند. بله افسردگی، استرس، وسواس، اختلالات خواب، اختلالات رفتاری و پرخاشگری اختلال های رایجی هستند که جامعه ما در گیر آن است. با مصرف منظم از قهوه گانودرما لاغری و رسیدن به اندام ایده ال را به خود هدیه دهید .  بنابر این استفاده از داروها و مکمل های بدون عوارض مثل قارچ گانودرما، یک انتخاب حیاتی، مهم و البته هوشمندانه برای همه ی افراد تلقی می شود. این محصول ما دارای ترکیبات فعال است که باعث آرامش، تمرکز بیشتر و همچنین کاهش استرس و اضطراب در زندگی روزمره شما می شود.

همچنین به طور ویژه، وجود ترکیبات تری ترپنوییدی موجود در این محصول گانودرما لوسیدوم سبب افزایش بقای سیستم عصبی می شود و خطر آلزایمر در سال های آینده از شما دور می کند. بنابراین خرید گانودرما لزوما نیاز به تجویز پزشک ندارد. گانودرما را می توان در هر زمان حتی در صورت عدم بیماری مصرف کرد. مزیت دیگر گانودرما برای عموم افراد توانایی پشتیبانی و تعدیل بدن در حد مطلوب است. از این رو، این محصول ما حتی برای یک فرد سالم نیز مفید است. بهتر است گانودرما بخشی از برنامه روزمره شما برای سلامتی (جسمی و ذهنی) و پیشگیری از بیماری ها باشد.

فقط کافیه به مدت 30 روز گانودرما را در برنامه روزانه خود قرار داده تا تغییر را احساس نمایید.  خاصیت قدرتمند گانودرما برای همه افراد سایر خواص زیست فعال و فواید قارچ گانودرما برای شما مبتلا به سرطان هستید؟ گانودرما اثر ضد تومور  و ضد سرطانی دارد  . در حوزه قلمرو طب سنتی چینی و چند کشور آسیایی بسیاری از بیماران سرطانی قارچ گانودرما را به عنوان روش کمکی در برنامه رایج درمان سرطان استفاده می کنند. محصول گانودرم سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. فعالیت القایی اینترفرون را تقویت می کند. سلول های سرطانی را از بین می برد و اثر سیتوتوکسیک را تحریک می کند.

همچنین غشای سلول های سرطانی را برای جلوگیری از گسترش (متاستاز) تقویت می کند. به زبان ساده تر قارچ گانودرما می تواند از تکثیر و مهاجرت سلول های سرطانی جلوگیری کند. در حقیقت، تحقیقات نشان داده وقتی افرادی که تومور داشتند این قارچ ها را به مدت 30 روز مصرف کردند، سیستم ایمنی بدن بسیار بهبود پیدا کرده است. اگر به دنبال محصولی گیاهی برای تسهیل شیمی درمانی هستید . تحقیقات نشان داده اند که افرادی که از گانودرما استفاده می کنند، شیمی درمانی و عوارض جانبی پرتوی کمتری را تجربه کرده و میزان بهبودی بیشتری را پس از عمل دارند.

به صورت ویژه این محصول عوارض جانبی شیمی درمانی را کاهش می دهد و فواید مشترک داروهای دیگر را تحریک می کند. مهار ترومبوژنز و ترومبوز Iyses در دیواره سلول های اطراف سلول و محاصره داروهای سرطانی را برطرف می کند. بنابراین اثربخشی این داروها را افزایش می دهد. اثر ضد آلرژی در شما ایجاد می کند . محصول گانودرم (حاوی گانودرما خالص) تولید بیش از حد فعال آلرژن را سرکوب و ترشح هیستامین را مهار می کند. پس گانودرما یک گزینه خوب برای کسانی هست که آلرژی فصلی دارند.

به طور موثری کلسترول موجود در خون و میزان چربی آزاد را از بین می برد و باعث کاهش سطح کلسترول می شود. بنابر این اگر کلسترول بالایی دارید تهیه و خرید گانودرما یک گزینه برای کاهش کلسترول شماست. تعادل سیستم قلبی عروقی بدون عوارض داروهای شیمیایی فشار خون را تثبیت کرده و گردش خون را تقویت می کند. توانایی بهبود سطح دیاستولیک را دارد که با ارزش ترین خاصیت است. جریان خون شریان کرونر را افزایش می دهد. عوارض جانبی داروهای ضد فشار خون را کاهش می دهد.

ویژگی شاخص گانودرما، اثر ضد پیری ویژه برای شما با خرید گانودرما و نوشیدن روزانه یک فنجان از آن می توانید شاهد خواص ضد پیری آن باشید. گانودرما موجود در این دمنوش، رنگ پوست را بهبود می بخشد. بافت پوست را صاف و شفاف می کند. همچنین به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی باعث کمرنگ شدن رنگدانه های پوست می شود. از تخریب سلول و اندام بافت جلوگیری می کند. مانع پیری و باعث حفظ قانون اساسی جوانی می شود. کنترل قند خون در بازه 90 الی 120 ! فعالیت ضد دیابت .

اگر مبتلا به دیابت باشید این محصول حساسیت به انسولین را تنظیم می کند. سطح قند خون را کاهش می دهد. عملکردهای پانکراس را بازیابی می کند. به شکل باورنکردنی و بدون دارو قند خون شما 2 ساعت پس از صرف وعدهٔ غذایی  بین 90 الی 120 تنظیم می شود. ضد ویروس HIV ، HPV و HSV است . توانایی بهبود طبیعی بدن را افزایش می دهد. به بدن اجازه می دهد تا یک سیستم ایمنی قوی در برابر انواع ویروس ها ایجاد کند. برای مثال در برابر اچ پی وی و زگیل تناسلی یک دوره درمانی 6 الی 12 ماهه ایجاد می کند.

طی 1 الی 3 ماه اول عود بیماری قطع می گردد. طی 3 الی 4 ماه زگیل تناسلی حذف و پس ازحدود  6 ماه الی 12 ماه ویروس اچ پی وی از بدن دفع می گردد. البته برای تسریع درمان HPV ما مصرف قارچ شیتاکه در کنار گانودرما را اکیدا توصیه می کنیم. همچنین در برابر HIV دارای اثر سیتوپاتیک است. آنزیم PR-HIV-1 را مهار می کند. صبر کنید خواص ضد ویروسی گانودرما به اچ آی وی و اچ پی وی محدود نمی شود! بله در برابر همه ی ویروس ها موثر است. حتی کرونا! ویدیو زیر را که گزیده ای از برنامه طبیب شبکه 3 است مشاهده بفرمایید.

محافظت از کبد شما سطح GOT و GPT را کاهش می دهد. عملکرد کبد را در هپاتیت مزمن و کبدچرب بهبود می بخشد. خاصیت ضد انعقادی طبیعی، پیشگیری از ترومبوز ترومبوز به زبان ساده به وضعیتی گفته می شود که یک لخته در داخل عروق سالم تحت شرایطی خاص ایجاد شود که می تواند مانع جریان خون در عروق شود. محصول گانودرم تجمع پلاکت ها را به دلیل خاصیت ضد انعقادی طبیعی مهار می کند. تعدیل سیستم ایمنی بدن قارچ گانودرما یک ضد التهاب قوی است و همچنین به تعدیل سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

از آنجایی که اختلالات خودایمنی ماهیت التهابی دارند، خرید قارچ گانودرما یک انتخاب عالی برای کند کردن یا معکوس کردن پیشرفت بیماری است. گانودرما لاته با تعدیل سیستم ایمنی بدن و خاصیت ضدالتهابی خود برای بیماری های خودایمنی مثل ویتیلیگو و پسوریازیس موثر عمل می کند. گانودرما برای RLS ( تسکین استرس سیستم عصبی) قارچ گانودرما از طریق خواص ضد التهابی و ضد تشنج، استرس سیستم عصبی را تسکین می دهد و به بهبود بیماری های عصبی کمک می کند. این قارچ همچنین به بهبود سندرم پای بی قرار (RLS) کمک می کند.

ارزش غذایی و دارویی گانودرما

گانودرما حاوی حدود 400 ماده مغذی است! که به شکل شگفت انگیزی که سلامت جسم و روان را تضمین می کند. از جمله این مواد مغذی میتوان به موارد زیر اشاره نمود: با توجه به اینکه قارچ های ارایه شده مجموعه گانودرم از گونه گانودرما قرمز است و با کمپوست اختصاصی حاوی چندین چوب مرغوب و غنی تغذیه شده، قارچ ها بالاترین کیفیت و خاصیت را دارا هستند. ما بر خلاف سایر شرکت ها فقط از بخش باردهنده قارچ استفاده می کنیم. زیرا این بخش مغذی ترین قسمت قارچ است که بیشترین مقدار بتا گلوکان در آن وجود دارد. اگر قصد خرید گانودرما از مجموعه ما را دارید، از مصرف روزانه بیش از 1 ساشه (2 گرم) خودداری کنید.

عوارض قارچ گانودرما

مصرف قارچ گانودرما در مقادیر معقول برای بسیاری از افراد امن است و عوارض جانبی خاصی ندارد. با این حال، برخی افراد ممکن است به علت حساسیت به قارچ، عوارض جانبی مانند حساسیت پوستی و راش های پوستی داشته باشند. همچنین، برخی افراد ممکن است در صورت مصرف مقادیر بیشتر از حد مجاز، عوارضی مانند دل پیچه، تهوع و اسهال داشته باشند. در صورتی که برای شما عوارضی پس از مصرف قارچ گانودرما ایجاد شد، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید و فروش قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید و فروش قارچ گانودرما"، کلیک کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.